Reklamace a vrácení

Vrácení zboží

Neodpovídá zakoupené zboží z nějakého důvodu vašim představám? Nemějte obavy. Nevyhovující produkty můžete do 30 dnů od převzetí balíčku klidně vrátit, a to bez udání důvodu.

1. Vyplňte formulář

Na formulář vyplňte všechny potřebné údaje a nebo postačí označit a vyplnit pole čísla účtu na faktuře ve spodní části.

Formulář stáhnete pomocí odkazu níže.

Stáhnout formulář

Nezapomeňte formulář/fakturu přiložit do balíčku, který nám budete posílat. Pokud z jakéhokoliv důvodu formulář nebo fakturu přiložit nemůžete, přiložte do balíčku alespoň číslo objednávky a číslo účtu, kam chcete vrátit své peníze.

2. Pečlivě zabalte produkt

Produkt uveďte do původního stavu. Pečlivě ho zabalte do původní krabice ( pokud ji máte k dispozici ). Důležité je, aby byl ochráněn proti dalšímu poškození. Pro křehčí produkty doporučujeme bublinkovou fólii či molitan. Za vámi zpět odeslané zboží neručíme a proto prosíme o důkladné zabalení.

Je potřeba, aby balíček obsahoval:

  • vrácený produkt
  • vyplněný formulář odstoupení od smlouvy (nebo alespoň číslo objednávky a číslo účtu pro vrácení peněz)
  • výplňový materiál, který zabraňuje dalšímu poškození

3. Doručte balíček zpět k nám

Můžete vrátit 3. způsoby:
 
Vrácené přes Zásilkovna:

Na webu Zásilkovny si najděte nejbližší pobočku, na kterou zásilku o maximální hmotnosti 10 kg a maximálně nejdelší straně 120 cm donesete a při předání stačí obsluze sdělit kód 92176829 – díky němu nebude účtován za balíček žádný poplatek a vrácení je pro Vás zdarma.

Vrácení na sklad Homein.cz:

Produkt vrátíte zdarma na adresu našeho skladu Škroupova 441, Hradec Králové 50002

Vrácení přes libovolnou přepravní společností:

Balíček nám zašlete na vlastní náklady na adresu:
Homein.cz & Bagin.cz
Škroupova 441
500 02 Hradec Králové
 
4. Vyčkejte na vrácení peněz
 
Na vyřízení vrácení máme 14 dnů. Během těch vám pošleme peníze zpět na účet, který jste uvedli v formuláři nebo na faktuře.
 
Reklamace zboží

1. Ozvěte se nám a zdokumentujte vady zboží

Pošlete nám mail na info@homein.cz a do předmětu uveďte Reklamace + číslo vaší objednávky.
 
Do mailu napište či přiložte:

  • Popis poškození. Stručně nám popište, jaký je problém. Popis poškození pomůže k urychlení vaší reklamace.
  • Fotky dané vady. Pokud vadu správně nafotíte, opět nám to pomůže k urychlení vyřízení vaší reklamace. Produkt vyfoťte jak z dálky, tak detailně v místě poškození. U nového zboží také vyfoťte jeho krabici i výplň balíku.

Pokud vám přijde poškozený balíček již od dopravce, nebojte se balíček převzít. Stačí si nafotit fotky celého poškozeného balíčku a sepsat škodní list s přepravcem. Díky tomu bude celá reklamace probíhat rychleji.
Zachovejte přepravní i prodejní obal po dobu řešení reklamace. Celý proces se tím velice zjednoduší.
 
2. Počkejte na vyjádření a navržení dalšího postupu
 
Dále se s vámi domluví na sjednání odvozu reklamovaných produktů. Svoz je zdarma. Také se domluvíte, jestli chcete zboží vyměnit, nebo vrátit peníze na účet.

Pokud máte k podání reklamace jakékoli otázky, kontaktujte nás prosím na e-mail nebo telefonicky:
 
info@homein.cz
+420777592979

Za tým obchodu Homein.cz,
Martin Kašpar