Reklamace a vrácení

Vrácení zboží

Neodpovídá zakoupené zboží z nějakého důvodu vašim představám? Nemějte obavy. Nevyhovující produkty můžete do 30 dnů od převzetí balíčku klidně vrátit, a to bez udání důvodu.

1. Vyplňte formulář

Na formulář vyplňte všechny potřebné údaje a nebo postačí označit a vyplnit pole čísla účtu na faktuře ve spodní části.

Formulář stáhnete pomocí odkazu níže.

Stáhnout formulář

Nezapomeňte formulář/fakturu přiložit do balíčku, který nám budete posílat. Pokud z jakéhokoliv důvodu formulář nebo fakturu přiložit nemůžete, přiložte do balíčku alespoň číslo objednávky a číslo účtu, kam chcete vrátit své peníze.

2. Pečlivě zabalte produkt

Produkt uveďte do původního stavu. Pečlivě ho zabalte do původní krabice ( pokud ji máte k dispozici ). Důležité je, aby byl ochráněn proti dalšímu poškození. Pro křehčí produkty doporučujeme bublinkovou fólii či molitan.

Je potřeba, aby balíček obsahoval:

  • vrácený produkt
  • vyplněný formulář odstoupení od smlouvy (nebo alespoň číslo objednávky a číslo účtu pro vrácení peněz)
  • výplňový materiál, který zabraňuje dalšímu poškození

3. Doručte balíček zpět k nám

Můžete vrátit 3. způsoby:
 
Vrácené přes Zásilkovna:

Na webu Zásilkovny si najděte nejbližší pobočku, na kterou zásilku o maximální hmotnosti 10 kg a maximálně nejdelší straně 120 cm donesete a při předání stačí obsluze sdělit kód 92176829 – díky němu nebude účtován za balíček žádný poplatek a vrácení je pro Vás zdarma.

Vrácení na sklad Homein.cz:

Produkt vrátíte zdarma na adresu našeho skladu Škroupova 441, Hradec Králové 50002

Vrácení přes libovolnou přepravní společností:

Balíček nám zašlete na vlastní náklady na adresu:
Homein.cz & Bagin.cz
Škroupova 441
500 02 Hradec Králové
 
4. Vyčkejte na vrácení peněz
 
Na vyřízení vrácení máme 14 dnů. Během těch vám pošleme peníze zpět na účet, který jste uvedli v formuláři nebo na faktuře.
 
Reklamace zboží

1. Ozvěte se nám a zdokumentujte vady zboží

Pošlete nám mail na info@homein.cz a do předmětu uveďte Reklamace + číslo vaší objednávky.
 
Do mailu napište či přiložte:

  • Popis poškození. Stručně nám popište, jaký je problém. Popis poškození pomůže k urychlení vaší reklamace.
  • Fotky dané vady. Pokud vadu správně nafotíte, opět nám to pomůže k urychlení vyřízení vaší reklamace. Produkt vyfoťte jak z dálky, tak detailně v místě poškození. U nového zboží také vyfoťte jeho krabici i výplň balíku.

Pokud vám přijde poškozený balíček již od dopravce, nebojte se balíček převzít. Stačí si nafotit fotky celého poškozeného balíčku a sepsat škodní list s přepravcem. Díky tomu bude celá reklamace probíhat rychleji.
Zachovejte přepravní i prodejní obal po dobu řešení reklamace. Celý proces se tím velice zjednoduší.
 
2. Počkejte na vyjádření a navržení dalšího postupu
 
Dále se s vámi domluví na sjednání odvozu reklamovaných produktů. Svoz je zdarma. Také se domluvíte, jestli chcete zboží vyměnit, nebo vrátit peníze na účet.

Pokud máte k podání reklamace jakékoli otázky, kontaktujte nás prosím na e-mail nebo telefonicky:
 
info@homein.cz
+420777592979

Za tým obchodu Homein.cz,
Martin Kašpar

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení