Doprava a platba

Dopravu zdarma máte u objednávek nad 2 000 Kč po České republice.

Způsoby dopravy

1) PPL – doručení na adresu (95 Kč)

  • Při objednávce do 12:00 hod. doručíme balíček již následující pracovní den, zásilky objednané později během dvou pracovních dnů
  • Jakmile předáme balíček přepravci, informujeme vás prostřednictvím SMS a e-mailu.
  • V den doručení vás kurýr telefonicky kontaktuje, aby se s vámi domluvil na podrobnostech předání a přesném času doručení.
  • Balíčky jsou standardně doručovány od pondělí do pátku v čase mezi 8-18 hod. Přesný čas doručení bohužel není možné ovlivnit.

Zmeškali jste svůj balíček?

  • Pokud vás kurýr nezastihne a nedomluvíte se s ním na pozdějším doručení, uloží balíček na výdejním místě PPL Parcelshopu.
  • O uložení vás přepravce informuje prostřednictvím SMS a e-mailu. Balíček na vás v Parcelshopu počká 7 kalendářních dnů. Poté bude vrácen zpět k nám.

Co dělat v případě, že je zásilka poškozena?

  • Při převzetí zásilky od řidiče PPL si prosím zkontrolujte, zda je balení neporušené (krabice, lepicí páska apod).
  • V případě poškození uveďte tuto informaci do přebíracího protokolu. 
  • Pokud byste po rozbalení zásilky zjistili jakékoliv poškození jednotlivých kousků, které jsou uvnitř, nahlaste tuto skutečnost přímo společnosti PPL prostřednictvím Reklamačního formuláře.

2) Zásilkovna – doručení na výdejní místo (65 Kč)

  • Pokud vyberete tuto variantu, doručíme vám zásilku na jedno z více než 5 000 výdejních míst po celé ČR.
  • Jakmile Zásilkovně předáme balíček, dostanete e-mail s číslem pro sledování zásilky.
  • Až zásilka dorazí na výdejní místo, přijde vám SMS od Zásilkovny i s heslem, které řeknete při vyzvednutí.

3) PPL Parcelshop – doručení na výdejní místo (65 Kč)

  • Pro vyzvednutí zásilky můžete také po celé České republice využít síť výdejních míst PPL Parcelshop. 
  • Okamžitě po předání zásilky na výdejní místo (partnerské místo) obdržíte SMS/e-mail a zásilku si můžete ihned vyzvednout (nejdéle však do 7 kalendářních dnů).

4) Osobní odběr – sklad Hradec Králové (0 Kč)

  • Zboží si můžete vyzvednout v našem skladu na adrese:

Homein.cz & Bagin.cz
Škroupova 441
500 02 Hradec Králové

  • Platba objednávky je možná pouze v hotovosti nabo QR kódem. O připraveném zboží k odběru vás informujeme SMS.

Možnosti platby

1) Dobírka (40 Kč)

Objednávku zaplatíte až při převzetí zboží. Záleží na vás, zda v hotovosti, nebo kartou. 

2) Bankovní převod (0 Kč)

Platbu můžete uskutečnit předem bankovním převodem na náš účet. Po odeslání objednávky dostanete údaje potřebné pro převod peněz:

  • částka, 
  • číslo našeho účtu, 
  • variabilní symbol. 

Tyto informace zároveň pošleme v potvrzení objednávky na váš e-mail. Jakmile provedete platbu, peníze na náš účet dorazí obvykle během 1-3 pracovních dní. Zboží odesíláme ihned po obdržení platby (pokud je skladem). Při převzetí zásilky od doručovatele pak již nic neplatíte.

3) Platební brána GoPay (0 Kč)

Proč je dobré zvolit tuto metodu a zaplatit kartou?

  • Platba je rychlá.
  • V okamžiku přebírání zboží u sebe nemusíte mít žádnou hotovost.

Je platba kartou bezpečná?

  • Při akceptaci platebních karet využíváme 3D-Secure řešení – nejmodernější celosvětovou aplikaci kartových Asociací MasterCard a Visa umožňující bezpečné platby kartou na internetu.
  • Údaje ze své platební karty zadáváte v zabezpečeném bankovním rozhraní.
  • Nikdo z našich zaměstnanců nemá přístup k údajům o vaší platební kartě.